Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 22 sierpnia 2015

Moje pierwsze LO

Witajcie!
Dzisiaj po raz pierwszy inspiruję na blogu Wyzwania nie-kartkowe.
Nie jest to mój jedyny, dzisiejszy debiut bo przygotowałam na dzisiaj moje pierwsze w życiu LO, które zrobiłam do naszej mapki...
Na papierze Sand od AltairArt ozdobiłam zdjęcie z ostatniego wypoczynku... 
Może ktoś zgadnie gdzie zrobione zostało to zdjęcie...?
;)
Dookoła zdjęcia ułożyłam kamyczki
i wapniowe cegły...
;)
Metalowym dodatkami wykończyłam pracę...
A tak wygląda nasza mapka, dołączycie do nas...?
Macie czas do północy 31 sierpnia.
;)

A ja swoje LO, zgłaszam na:




12 komentarzy:

  1. Debiut?! Jakże udany! Piękna delikatna kompozycja, świetne zastosowanie kamyczków. Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne LO! Jak na debiut rewelacja ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. No cudny! Debiut baaardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest absolutnie fantastyczne!!! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastic! Thank you for joining 7 Dots Studio challenge xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra praca, taka delikatna i wakacyjna, dziękuję za udział w 2 wyzwaniu Papelii

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę udany debiut!!! Życzę kolejnych LO'sów, Świetny wakacyjny klimat, jakże idealnie dobrany do Zdjęcia, a odlatujące ptaki dopełniają całość. Dziękuję za udział w wyzwani Papelii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, bardzo wakacyjne LO :-) Debiut bardzo udany :-)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu 7 Dots Studio :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful page! Love it!! Thanks so much for playing along with us at 7 Dots Studio. One of the rules is to use one 7 Dots Studio product but I cannot identify it - please can you let it be known what it is to be eligible for judging - thank you :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, I'm sorry. It's the first time I take part in your challegne and i missed this rule...

      Usuń
  10. Really beautiful page! Love the summer feel of it! Thank you for joining the 7 Dots Studio challenge!

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful page!Thank you for joining 7 Dots Studio challenge

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)