Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Chrzest święty Michasia

Witajcie!
Dzisiaj, w ten upalny dzień, troszkę dla ochłody - zimna, niebieska karteczka na Chrzest chłopca z pięknymi buciorkami dla maluszka
:)
 Kartkę, w większości, wykonałam z białego i kremowego papieru wizytówkowego i niebieskiego arkusza w kropeczki - Baby Boy. Dodatkowo, użyłam arkusz 05/06 z kolekcji Body&Soul
 Pomysł i sposób wykonania tych ślicznych bucików, znalazłam TUTAJ. Moje są nieco mniejsze, tak aby mieściły się w ramkę... 
:)
 Dodałam napis, kokardkę, kilka perełek
 oraz błyszczących dżetów
 i kartka gotowa!
:)
Kartkę zgłaszam na:
http://liveandlovecrafts.blogspot.co.uk/2015/08/challenge-38-sandys-choice-blue.html

Do zobaczenia! 
:)

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)