Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 10 lipca 2015

W Dniu Waszego Ślubu

Witajcie!
Sezon ślubny w pełni, więc dzisiaj u mnie - jako inspiracja dla AltairArt -
kartka na ślub...
:)
Do zrobienia kartki wykorzystałam papiery z najnowszych kolekcji AltairArt - Body and Soul 04 i 01 oraz Time/First Butterfly z kolekcji Foggy Dew.
Piękną ozdobą kartki, jest duże, ażurowe serce, które ozdobiłam małym, błyszczącym serduszkiem. 
A dookoła niego, ułożyłam bukiety, z zrobionych przeze mnie róż...
Listki wycięłam m.in. z tego, zielonego paska, a także białego papieru wizytówkowego
Pod jednym z bukietów, znalazł swoje miejsce malutki Cherubinek 
;)
Całość dopełnia napis wycięty z tego paska, a także "kalkowe" motyle, jak w tym kursie...
:)
Kartkę zapakowałam w pasujące, ozdobne pudełeczko

6 komentarzy:

  1. Prześliczna karteczka ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci ta kartka wyszła, taka elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna. Uwielbiam te Twoje kwiatuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna - gratulacje wygranej w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing project! I love the delicate butterflies you used! Thank you for playing with us at Studio75 Challenge this month!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)