Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 1 lipca 2015

Chrzest Święty Gabriela

Hej, hej!
Dzisiaj rusza pierwsze wyzwanie na blogu Skarbnicy Pomysłów z nowym DT.
Tym razem mamy dla Was łatwą i przyjemną...
Mapkę!
Możecie ją zobaczyć na blogu Skarbnicy Pomysłów
;)
Do zrobienia kartki, użyłam papieru z jednej z ostatnich kolekcji AltairArt - arkusz Blue Monday z kolekcji Foggy Dew, a także arkusz Skies z kolekcji SnakeSkin.
Dodatkowo użyłam także białego papieru wizytówkowego, który zembossowałam
Bukiet ułożyłam częściowo z kwiatków kupnych, a częściowo...
...z kwiatków zrobionych przeze mnie. Uzupełniłam go białymi pręcikami...
Dodałam napis, grafikę podklejoną taśmą dystansową...
Jeszcze kilka perełek, świecidełek i kartka na chrzest małego Gabrysia gotowa!
:)
Zapakowana w eleganckie pudełeczko, wykonane z tych samych papierów...
Po szczegóły wyzwania zapraszam na bloga
:)

Kartkę zgłaszam na:

9 komentarzy:

  1. Очень красивая и нежная работа! Так и веет любовью и материнским теплом. Спасибо что вдохновляетесь вместе с VIVA LA VISTA

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna karteczka z całym mnóstwem pięknych szczegółów! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik! Bloga dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie: http://ninahscrapworld.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pięknie.dziękuje, że tworzycie z blogiem Viva la Vista

    OdpowiedzUsuń
  5. Хорошенькая открыточка! Очень нежная! Спасибо, что творите вместе с Viva La Vista!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)