Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 16 lipca 2015

Afryka dzika...

Witam!
Dzisiaj na blogu AltairArt, rusza nowe wyzwanie, którego temat, to...
POD GWIAZDAMI
:)
 Ja, dość dosłownie podeszłam do tematu i przygotowałam kartko-ramkę, która przedstawia nocny, afrykański pejzaż...
Gwiaździste niebo, to arkusz Andromeda z naszej najnowszej kolekcji Made of Stars. Drewniana ramka, to arkusz Time z kolekcji Foggy Dew.
Na horyzoncie widać, maszerujące słonie... 
Kto wie... Może to słoń i słonica...?
;)
 Dodatkowo wykorzystałam żółty arkusz w kropeczki - Stars, z kolekcji Between Night and Day, z którego wycięłam napis "WILD AFRICA". 
 Brzegi literek potuszowałam brązowym tuszem, a cały napis pociapałam czarnym - kreślarskim, aby był wyglądał na cętkowany, jak niektóre z afrykańskich zwierząt...
;)
 Piasek, zrobiony został przy pomocy tuszy alkoholowych...
Drzewo i grzbiety słoni, lśnią od blasku księżyca...
 Dodatkowa ozdoba ramki, to ćwieki, którymi "przybiłam" dolną deskę...
;)
 Po szczegóły wyzwania - jak zwykle - zapraszam na bloga AltairArt

Swoją pracę zgłaszam na:


6 komentarzy:

  1. Wow, niesamowita kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna i ciekawa praca :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)