Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 3 czerwca 2015

Z ażurowym okienkiem

Hej!
Dzisiaj na blogu AltairArt rusza nowe wyzwanie. Tym razem zmierzymy się z tablicą inspiracji...
:)
Przy robieniu porządków w przydasiach, znalazłam ciekawą bazę kartki - z ażurowym okienkiem, w kolorze ciemnej, połyskującej zieleni i to właśnie na tej bazie postanowiłam przygotować kartkę na to wyzwanie...
Papiery, które użyłam to Verloren z kolekcji SnakeSkin oraz Jungle z kolekcji Night&Day
 Żółte kwiaty są mojej roboty. Tym razem kartkę zdobią takie zwykłe gnieciuszki...
Listki wycięte z ciemno zielonego papieru podmalowałam złotym tuszem splash
Mnie zainspirowały kolory i żółte kwiaty, a co z naszej tablicy zainspiruje Was...?





5 komentarzy:

  1. Czasem sobie tutaj zaglądam...podglądam i podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, a kwiaty zachwycają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna!!!Dziękuję za udział w wyzwaniu Namaste:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges i życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)