Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 16 czerwca 2015

Sowia torebeczka

Witajcie!
Czerwiec najbardziej kojarzy mi się z Dniem Dziecka i końcem roku szkolnego, więc jest on dla mnie miesiącem mocno dzieciowym, stąd też pomysł na moją czerwcową inspirację dla AltairArt
:)
Tym razem użyłam papierów ze starszych kolekcji - October Rust z kolekcji Hoist the colours! oraz Lovelorn z kolekcji Falling Stars i przygotowałam z nich torebeczkę na drobny upominek, w kształcie sowy... Damaskowy wzór na ciemnym papierze doskonale imituje poskręcane sowie piórka
:)
 Spójrzcie, w te wielkie, słodkie oczy...
Czy one mogą kłamać...?
;)
 Instrukcję, jak wykonać taką torebeczkę, znajdziecie TUTAJ. Do wykonania swojej torebeczki użyłam wykrojnikowych ramek, kółek i serduszek. Torebeczka jest zapinana na jeden rzep...
W sam raz by podarować mały upominek - nie tylko dziecku...
;)

11 komentarzy:

  1. FANTASTYCZNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sówka! :-)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki-wyzwaniowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sówka jest słodka :) Też zwróciłam uwagę, że wzór na papierze dodaje trójwymiarowości upierzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale czadowa sówka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Snip Art :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna!! Dziękujemy za udział w zabawie.
    Snip Art

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta torebeczka juz nie musi miec upominku, bo sama nim jest! Przeslodka! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Scrapki-Wyzwaniowo! Pozdrawai!Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. oh!!! so sweet owl! amazing work! Thank You for joining us at Scrapki-wyzwaniowo

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyszła - a w szczególności rzęsy :))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))

    OdpowiedzUsuń
  9. So cute! Thanks for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. So cute and sweet!))) Thanks so much for playing along with us at Scrapki-wyzwaniowo! =)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)