Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 26 czerwca 2015

My SUNshine

Witajcie!
Czy trafiliście do mnie z bloga Skarbnicy Pomysłów...?
Jeśli tak, to bardzo dobrze trafiliście, jeśli nie - zachęcam wrócić na bloga Skarbnicy Pomysłów i przeczytać uważnie post bowiem tam, właśnie dzisiaj, przedstawiamy nowe DT Skarbnicy Pomysłów i AltairArt. Od dzisiaj moje inspiracje możecie zobaczyć nie tylko na blogu AltairArt, ale także na blogu Skarbnicy Pomysłów...
Aby lepiej poznać nasze nowe DT, zapraszamy Was na skakanie po naszych blogach, czyli na
BLOG HOP!
Na każdym z blogów znajdziecie wytyczne dotyczące pracy, którą należy wykonać, aby wziąć udział w naszej zabawie. Na każdym z blogów, należy też zostawić komentarz pod postem...
;)
Nowe wyzwania przede mną, wiec i jako pierwszą inspirację - BLOG HOP'ową, przygotowałam dla Was niecodzienną jak dla mnie kartkę... Zupełnie nie w moim stylu, ani kolorach, ale myślę, że Wam się spodoba...
;)
Kartkę ozdobiłam własnoręcznie wykonanymi kwiatami jabłoni, wzorowanymi nieco na tych kwiatach... Kwiaty są żółte, a niektóre dodatkowo lekko cieniowane na zielono...
:)
Kartka jest mocno warstwowa. Gdzie się dało - poupychałam wstążki, wykrojnikowe koronki, sznureczki i tiulowe falbanki...
Do jej zrobienia użyłam papierów zarówno z najnowszej kolekcji AltairArt - arkusz Nebula, ale także tych starszych - arkusz Take off, Lost in Space oraz Stars... Listki wycięłam z tego, zielonego paska...
Właśnie zaczęło się lato, karteczka musiała więc mieć związek z latem, stąd też pomysł na taką kartkę i taki napis...
Część, to drukowany digi stempel, słońce wycięłam wykrojnikiem...
;)
Kartkę lekko poszarpałam, a w rogu dodałam kolorowe guziczki, które dodają uroku całości...
Mam nadzieję, że się podoba...?
:)
Teraz pora na moją wytyczną...
Tadaaam!
Widzicie ją na zdjęciu...
Zgadniecie...?
Na szczęście nie musicie...
;)
Moja wytyczna to

MINIMUM 3 WARSTWY

Teraz zapraszam Was na bloga po kolejną wytyczną

Alusiek

A jeśli nie bardzo wiecie o co chodzi w zabawie BLOG HOP i chcecie poznać szczegóły zabawy z Nami, zapraszam też na bloga Skarbnicy Pomysłów

A ja, swoją kartkę zgłaszam na:


Do zobaczenia!
:)




28 komentarzy:

  1. Zabawę w Blog Hop zaczynamy :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna karteczka, super warstwy, a kwiaty bombowe!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, prawdziwie letnia :) Kwiaty cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne te kolory na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Energetyczna.. Aż zapachniało latem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hop i jestem: kwiaty wyszły cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna słoneczna kartka. Kwiaty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczka - dosłownie pachnie latem i wakacjami!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna radosna kartka i cudowne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka, w sam raz na dzisiejszy deszczowy dzień... Idę dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię Twoje kartki :)) takie lekkie i takie przemyślane... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. serdecznie gratuluje:), piekna praca i cudne kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te kwiaty! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, słoneczna i energetyczna - kwintesencja lata :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, słoneczna kartka! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka fantastyczna :) Nie wiem czy uda mi się jeszcze wziąć udział w zabawie, ale sobie poskaczę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne kolory i cudne kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Очень позитивно!
    Спасибо, что вдохновляетесь и творите вместе со Scrap Ego !

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo pomysłowa! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Project Prezent, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)