Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 3 maja 2015

Moment of Happiness

Witajcie!
Dzisiaj na blogu AltairArt rusza nasze comiesięczne wyzwanie. Temat, który tym razem wybrałyśmy dla Was, to "pasteLOVE"...
Waszym zadaniem jest przygotowanie pracy w kolorach pastelowych, z wyraźnym motywem miłosnym...
:)
Ja, przygotowałam kartkę z przecudnymi - zakochanymi, ptaszynami, które wycięłam z tego arkusza. Tło kartki, to papier y z najnowszych kolekcji AltairArt - Wild geese z kolekcji Foggy Dew oraz niebieski arkusz 05/06 z przepięknej, pastelowej kolekcji Body&Soul.
Te ptaszyny są tak urocze, że od razu wiedziałam, że muszą znaleźć się na tej miłosnej kartce...
Zapakowałam je więc w wykrojnikową ramkę...
Dodałam jeszcze napis związany z miłością i motylka wyciętego z paska z dodatkami z najnowszej kolekcji Body&Soul...
A dookoła ułożyłam bukiet z kwiatów WOC w pastelowych kolorach, między które dodałam tez kwiat mojej produkcji...
;)
Pozostałe ozdoby, to sznureczek, pręciki i pólperełki...
Cała kartka jest dość warstwowa i , potuszowana ilekko poszarpana, co, myślę - dodaje jej uroku..
:)
Po szczegóły naszego wyzwania zapraszam na bloga AltairArt...
:)

8 komentarzy:

  1. This card is so lovely! I'm in love with the shabby style :-)
    Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities! Good luck from Cathrine

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna karteczka, zakochałam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a stunning card! I love the pastel flowers and those birds are just gorgeous! Thanks for playing along with us at Scrapy Land Challenge #16!

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW your card is so soothing and beautiful
    Cheers
    Dr Sonia
    Cards Crafts Kids Projects

    OdpowiedzUsuń
  5. Your card is so pretty, I love the flowers.. thanks for joining in with Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)