Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 28 maja 2015

Dzikie róże

Witajcie!
Jak pewnie, niektórzy z Was zauważyli, ostatnio próbuję tworzyć kartki w nieco innych klimatach...
Tym razem jest to znów styl vintage, lecz kolory wciąż te, w których czuję się najlepiej...
:)
 W tej kartce połączyłam papiery z najnowszych i starszych kolekcji AltairArt. Wykorzystałam arkusz Promenade z kolekcji SnakeSkin - te delikatne nutki świetnie wpasowują się w takie klimatyczne prace... A także arkusz Wild Geese z jednej z najnowszych kolekcji - Foggy Dew...
 Motywem przewodnim mojej kartki są róże...
Do takiego tematu skusiło mnie jedno z blogowych wyzwań (szczegóły na końcu posta) 
Tą najbardziej rzucającą się w oczy różą, jest chyba ta z mocno postarzonej kartki, wyciętej z tego arkusza z dodatkami...
Piękna jest, nieprawdaż...?!
:)
 Dookoła niej ułożyłam bukiet z różnej wielkości dzikich róż - mojej produkcji...
 Wszystkie róże z bukietu pasują kolorem do całości kartki...
...są różowe, lekko cieniowane na brązowo-zielono...
 Dodałam też kilka mniejszych i większych pączków oraz moje ulubione wykrojnikowe listki róży...
 Napis "Spełnienia marzeń!", wycięłam z paska z napisami z kolekcji Foggy Dew
 W kilku miejscach zostawiłam kleksy (takie ze stempla oraz chlapane), dodałam malutki tag, który wycięłam z paska z kolekcji Foggy Dew. Jeszcze cieniowany, mały motylek z masy i kilka półperełek...
 I jak Wam się podoba kartka w tym stylu - w moim wykonaniu...?
:)

Kartkę zgłaszam na:

http://123scrapujty.blogspot.com/2015/05/wyzwanie64-inspiracja-zdjeciem.html

http://cardabilities.blogspot.ca/2015/05/sketch-123-design-team-reveal.html

http://madebyjanet.blogspot.com/2015/05/wyzwanie-majowe.html

http://diabelskimlyn.blogspot.com/2015/05/diabelskie-wyzwanie-z-retro-kraft-shop.html

Do zobaczenia
:)





11 komentarzy:

  1. Przepiękna! A róże cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Your card is so beautiful. I love anything with roses and all the papers you picked and the colors made this so very special. Thank you for sharing it with us on the Cardabilties challenge for this month and hope to see you again soon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutely GORGEOUS and fabulous take on our sketch! Sure to bring a smile from the recipient! Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities! We hope you’ll join us again real soon! Good Luck!
    Darlene
    CARDABILITIES DT
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpowiedzUsuń
  4. This card is amazing! I'm in love <3 Thank you so much for joining the Cardabilites challenge this time. Hugs from Cathrine-DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna jest! Bardzo spójna i klimatyczna, no i te dopracowane kwiaty :)
    projektscrap.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Always love cards with handmade flowers and your's is great. So glad you shared this with us at Cardabilities.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńko te róże - dziękujemy za udział w wyzwaniu 123 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest klimacik!!!! Przepiękne róże! Bardzo ciekawa kompozycja! Kartka bardzo bardzo mi się podoba:)
    Dziękuję za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna praca!
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Digital Paper - zapraszamy ponownie :)
    Sezon wakacyjny był wolny od wyzwań - niebawem wracamy z kolejnym !
    Zapraszamy do wspólnej zabawy :) Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)