Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 17 maja 2015

Album Julki

Hej, hej!
Dzisiaj mini album dla małej Julki - trochę na zdjęcia, trochę na zapiski...
Mini, bo o wymiarach 15cm x 15cm.
 Album ozdobiłam kwiatkami z wczorajszego kursu...
:)
Album wykonany na bazie aparat InstaFoto, ozdobiony głownie papierami i ozdobami ScrapBerry's, GP oraz kropeczkami z kolekcji 10000dost od AltairArt.
Bazę postanowiłam lekko zmodyfikować i zamiast obiektywu aparatu, zrobiłam dwustronną ramkę na zdjęcia Julki, którą z zewnątrz zdobi okładka, a od środka piesek (link). Druga strona, to otwierana "kiszonka" na zapiski lub zdjęcia...
Kolejne strony mają miejsce na zdjęcie - standardowo - zakładane pod boczną falbankę.
Zdobią je - sukieneczka i sówka z ruchomymi ślepkami...
:)
Kolejne dwie strony, to strony upamiętniające ważne chwile Małej Księżniczki...
:)
Żeby album był ciekawy dla małej dziewczynki, na następnych stronach, też zrobiłam kieszonki, tym razem na tag...
...i znów otwieraną kieszonkę na zdjęcia lub zapiski...
Do tego piękny jednorożec z masy, pod którym jest miejsce na zdjęcie...
:)
 Na koniec kilka zbliżeń na okładkę, na której - jak widać - niezbyt skomplikowane w wykonaniu kwiaty, prezentują się doskonale...
:)
Kwiaty zrobiłam większe i mniejsze, a pręciki w środkach, pobrokaciłam... Ułożyłam je w małe bukiety, po obu stronach ramki...
 Jeszcze przewieszka z zamkiem...
...kilka błyskotek, motylek, napis i gotowe!
:)
Całość zapakowałam w pudełko, na którym wesoło tańczy baletnica.
Mam nadzieję, ze Julce się spodoba...
:)

Album zgłaszam na:

- Wyzwanie fotograficzne w Craftowym Ogródku (mini album lub album)

- Wyzwanie #63 w 123 Scrapuj Ty - "Własnoręcznie zrobione kwiaty"


Do zobaczenia
:)


6 komentarzy:

  1. Przepiękny albumik...taki magiczny :) i super kwiatuszki

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny albumik z cudowną kompozycją i fantastycznie wykorzystaną bazą albumową. Dziękuję za udział w wyzwaniu dla CraftBaru.

    OdpowiedzUsuń
  3. niezwykły albumik, dziekuję za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)