Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 18 kwietnia 2015

Romantyczne warstwy

Witajcie!
Troszkę to trwało, ale jakoś nie mogłam znaleźć chwili żeby obfotografować kartkę, która powstała na pokazach Make&Take w Rzeszowie,  sponsorowanych przez Skarbnicę Pomysłów - gdzie pracowałyśmy na papierach AltairArt...
:)
Pokazy odbyły się dokładnie tydzień temu na Rzeszowskich Spotkaniach Scrapowych, a ja dzisiaj pokazuję Wam zrobioną przeze mnie kartkę. Naszym zadaniem było stworzenie mocno warstwowej, romantycznej kartki - moja wyszła taka.
:)
Każda z nas mogła sobie wybrać torebeczkę z przydasiami, z których należało wykonać kartkę.
Ja trafiłam na zestaw zawierający papiery Aeterna oraz Promenade z kolekcji SnakeSkin, dodatkowo wykorzystałam papier Jungle z kolekcji Between Night and Day, z którego wycięłam listki
Muszę przyznać, że kartkę robiłam w ekspresowym tempie i nawtykałam w nią chyba wszystko, co było możliwe. Na kartce znaleźć można serwetki, sznurek, koronkę, perełki w płynie, pręciki, gazę (z ładnym splotem ;) ), tekturki, bukiet z pięknych - dużych - róż, a także...
;)
 ...motylki - małe i duże 
;)
Moją pracę oraz prace innych dziewczyn, a także małą relację z Rzeszowa, możecie zobaczyć na blogu Skarbnicy Pomysłów - zapraszam!
:)
Do zobaczenia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)