Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 3 kwietnia 2015

Motylem jestem...

Witajcie!
Dziś pora na kolejne wyzwanie w AltairArt, do którego - nie mogąc się zdecydować na jedną - przygotowałam dwie kartki...
:)
Myślę, że patrząc na nie od razu zgadliście jaki motyw przewodni towarzyszy nam tym razem...
Jeśli jednak nie - podpowiem....
Temat naszego nowego wyzwania, to MOTYLE...
:)
Pierwsza kartka, to kartka w stylu Clean and Simple (CAS), rzec by można...
...bo jak na mnie - kartka jest bardzo prosta, bez zbędnego przepychu...
Druga kartka, też jest dość skromna, ale nieco bardziej dekoracyjna dzięki formie kartki sztalugowej...
Papier, który wykorzystałam w pierwszej kartce, to Lost in space z kolekcji Fallin Stars, który lekko podkolorowałam od dołu, by uzyskać efekt zielonej trawy i niebieskiego nieba... Podkolorowałam też środki kwiatów wiśni...
Motyle wycięte są z arkusza do samodzielnego wycinania, które znajdziecie w kolekcji Foggy Dew, a usadziłam je na ukwieconej gałązce wiśni... 
;)
Gdzieniegdzie pociapałam białą farbą, podarłam i powtykałam sznurek i tiul...
Drugą kartkę zrobiłam w całości z papierów zapowiedzi, które niebawem kupić można będzie w Skarbnicy Pomysłów...
Sam motyl jest mocno dekoracyjny, więc nie trzeba było dodawać zbyt dużo ozdobników... 
Dołożyłam więc tylko odrobinę tiulu, bukiecik z małych kwiatuszków. Kilka pólperełek, perełek w płynie, a także kilka błyskotek i napis "Najlepsze życzenia".
:)
Po szczegóły wyzwania zapraszam na bloga AltairArt
http://altair-art.blogspot.com/2015/04/wyzwanie-6-motyle.html

Kartkę z napisem Fly High zgłaszam na:

- Wyzwanie optymistyczne w Diabeskim Młynie
http://diabelskimlyn.blogspot.com/2015/04/wyzwanie-optymistyczne.html

- "Add butterfly and/or Color Inspiration" on House of Cards
http://houseofcardschallenge.blogspot.com/2015/04/april-challenge-add-butterfly-andor.html

Jest to mój ostatni post przed Świętami Wielkiej Nocy, więc już teraz składam Wam najserdeczniejsze życzenia zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt, smacznego jajka oraz mokrego Dyngusa, a także odpoczynku w gronie rodziny...

Wesołego Alleluja!

Do zobaczenia
:)

9 komentarzy:

  1. wspaniałości Wesołych Swiąt

    OdpowiedzUsuń
  2. Both cards are abosolutely beautiful. I do love the large butterfly card the best! Thanks so much for joining us at House of Cards.

    OdpowiedzUsuń
  3. These are both AMAZING! GORGEOUS soft colors, fabulous dimension, and amazing designs! Thanks for joining us at House of Cards! HUGS! :) Mynn xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki :) Życzę powodzenia w wyzwaniach. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. STUNNING
    I love the soft color too and your butterfly really looks fly out from your card
    and that big butterfly adorable too
    ADORABLE MADE AND STUNNING CREATION
    thanks for joining HOUSE OF CARDS this month
    hugs, Monika (DT MEMBER)

    OdpowiedzUsuń
  6. This card really does "fly high"! Thanks for joining us at the House of Cards this month!

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful, detailed card! I love all the pretty layers and texture. Thanks for playing along with us over at House of Cards!
    Michele, HOC DT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)