Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 11 kwietnia 2015

Mam dwa latka!

Witajcie!
Dzisiaj, z papierów AltairArt, przygotowałam dziecięca karteczkę z klaunem.
:)
Użyłam papierów z kolekcji Between Night and Day - Passion oraz Stars, a także różowy, beżowy i niebieski papier w kropeczki, który znajdziecie w kolekcji 10000dots...
Klauna wycięłam z grafiki Janet i usadowiłam - razem z dwójką - na serwetce i papierze Lost in space z kolekcji Falling Stars. Dookoła dodałam perełki w płynie...
:)
Swe miejsce znalazł też proporczyk z imieniem, ruchome oczko, krylowe kropki...
...falbanka...
...napis...
...kilka balonów...
...i kartka gotowa!
:)

3 komentarze:

  1. bardo fajna, kolorowa praca, świetna dla 2latka! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna, taka radosna i kolorowa :) W sam raz dla 2-latki. No i swietnie udało Ci się wykorzystać elementy z wierszyka Kasi.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)