Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 28 kwietnia 2015

All You need is Love

Hej, hej!
Dzisiaj mam dla Was kartkę w niecodziennym dla mnie stylu...
Taką trochę... Vintage...?
Wykonałam ją z papierów AltairArtFirst butterfly z kolekcji Foggy Dew oraz cudnych deseczek - Welcome on board i Coffe Time
:)
Może niezbyt dokładnie widać to na zdjęciach, ale kartka jest mocno warstwowa - do tego stopnia, że z niektórymi elementami musiałam się mocno nagłowić, jak je przytwierdzić...
Ostatnio troszkę idę na łatwiznę i kartki ozdabiam kupnymi kwiatami - tak jest też i w tym przypadku... Bukiet ułożyłam z pięknych kwiatów gardenii z WOC...
Liście róży, wycięte wykrojnikiem z lekko zielonego papieru, aby pasowały do stylu vintage, potuszowałam dwoma odcieniami brązowego tuszu, a następnie zmoczyłam i poskręcałam... Myślę, że takie liści świetnie wkomponowały się w bukiet...
:)
Między kwiatami, zobaczycie wstążeczkę oraz coś, czego jeszcze nigdy na swojej kartce nie umieściłam bo za bardzo nie wiedziałam jak się za to zabrać... Button...
:D
Udało się też upchnąć kawałek koronki z recyclingu, perełki, tag z napisem "All You need is Love"...
Dla uzyskania efektu postarzenia, niektóre elementy potuszowałam srebrnym tuszem
;)
Kartkę zgłaszam na:

- Wyzwanie mapkowe #121 w Cardabilities

- wyzwanie w Retro Kraft Shop

- Wyzwanie #3 w I like challenges - BINGO
(perełki-rózowy-liście-koronka;
wstążka-biały- warstwy-liście)

Do zobaczenia!
:)


11 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka, cudne te warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Really pretty card! Love the pearls! Thanks for joining in with Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cardabilities :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kompozycja! Dziękujemy za udział w Retromanii (i zapraszamy też do zgłoszenia projektu do Waszych Retro Prac - link na blogu sklepowym :) ).
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tak opowiadasz to pomyslec mozna ze tyyyyyyle sie na tej kartce dzieje, ze nie wiadomo co z czym i dlaczego;) A jak sie tylko na nia spojrzy!!! Ach, piekna jest! :) Dziekujemy za udzial w wyzwaniu I like challenges;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna karteczka ,delikatna i gustowna,pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, po prostu piękna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Taka leciutka, ale jednak retro karteczka ;) Świetne kolory i kompozycja, a do tego rewelacyjnie użyty retrokraftshopowy metalek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)