Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 16 marca 2015

Wielkanocny tag

Witajcie!
Za oknem dziś pięknie świeci słońce, w końcu wiosna "pełną gębą"!
Nie mogło więc być inaczej - do pokazania mam wiosenną karteczkę w kształcie taga, która jest moją kolejną inspiracją do wciąż trwającego wyzwania "Wielkanoc z tagiem". Macie jeszcze sporo czasu na zgłoszenie swoich prac - zapraszam...
:)
 Główną ozdobą taga jest kurczaczek...
;)
...troszkę nietypowy bo w przebraniu, ale zawsze...
...kurczaczek...
(a może kaczątko...?)
;)
 Przysiadł on sobie na pięknie ukwieconej łące...
:)
Pełnej ręcznie robionych kwiatów - żonkili (o których pisałam w poprzednim poście), krokusów zrobionych z papieru zapowiedzi...
 i innych delikatnych kwiatuszków...
 Tło taga, to papier Sand z kolekcji Falling Stars, na którym odbiłam wzór przez maskę i troszkę podkolorowałam... Brzegi wytuszowałam. Mokry wzór posypałam jeszcze delikatnie mikrokulkami, które pięknie odbijają światło... Dodatkowo użyłam papieru Skies z kolekcji SnakeSkin - wycięłam z niego ramkę...
Tagową kartkę zgłaszam na:

http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-35-wielkanocny-tag.html

http://craftpassion-pl.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-4-kartka-wielkanocna.html

Pięknego dnia Wam życzę 
:)

11 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka, bardzo wiosenna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, wiosenna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tag ! Taki delikatny i romantyczny. Dziękuję za udział w zabawie z blogiem Sklep- Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag, bardzo klimatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna grafika, śliczne kolory, śliczny tag :))

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kolorki, swietny ten tag

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny! A kwiaty przecudne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, radosny i kolorowy - wiosna na całego :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu-ewa.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za wszystkie, przemiłe słowa :) <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)