Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 28 marca 2015

Wielkanocne kurczęta...

Witajcie!
:)
Dzisiaj pokażę Wam już chyba ostatnia w tym roku kartkę Wielkanocną...
Przygotowując ją, użyłam papierów Altair Art - zapowiedzi, które niebawem pojawią się w sklepie oraz pięknych deseczek, czyli papieru Welcome on board...
:)
Dookoła ślicznej grafiki z kurczaczkami od Janet, ułożyłam ogromny bukiet...
... w którym tym razem, znalazły się kwiatki kupne...
...gardenie, stokrotki, różyczki i drobne kwiatuszki... 
A pod grafiką umieściłam ozdobną koroneczkę, którą "przybiłam" deseczką...
;)
Co prawda, kurczaczki doskonale informują o tym, że jest to kartka Wielkanocna, ale dodałam jeszcze tekturkowy napis Alleluja...
Dookoła kartki zrobiłam przeszycia, a także lekko pociapałam i podarłam brzegi...
:)

6 komentarzy:

  1. Piekna praca bardzo mi się podoba :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! Pięknie ją ukwieciłaś! I cudnie dobrałaś kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Dream Craft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)