Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 3 marca 2015

Wielkanoc z tagiem

Witajcie!
Za miesiąc (i troszkę) Wielkanoc. Ostatnio pokazywałam Wam pierwszą - tegoroczną - kartkę Wielkanocną, dzisiaj pora na kolejną, którą przygotowałam na nowe wyzwanie AltairArt...
:)
Temat wyzwania to "Wielkanoc z tagiem", tłumaczyć chyba nie trzeba, ale po szczegóły i dokładne wytyczne zapraszam na bloga.
W swojej kartce użyłam papierów Sand oraz Lemon tree z kolekcji Falling Stars, a także arkusze do samodzielnego wycinania z najnowszej kolekcji Foggy Dew, z których wycięłam taga oraz pisankę.
;)
 Postanowiłam, że moja kartka będzie mocno warstwowa, a główną ozdobą będzie tag z kaczeńcami i bukiet własnoręcznie robionych wiosennych żonkili i dzwoneczków...
 Piękne narcyzy, kilka dni temu podpatrzyłam u Moniki...
Tak się na nie napatrzyłam, że postanowiłam i ja spróbować zrobić podobne...
:)
Dużego kwiatka zrobiłam z wykorzystaniem jednego z wykrojników, z którego korzystała Monika, a małe, to już mój tuning, w dodatku z innych wykrojników...
;)
Bukiecik ozdobiłam też wyciętymi z arkusza z elementami do wycięcia, kwiatuszkami...
Dodały uroku całej kompozycji...
 Dzwoneczki do niedawna robiłam według kursu Klaudii, teraz robię przy pomocy specjalnego wykrojnika do dzwoneczków, w który zaopatrzyłam się niedawno...
;)
 Dołożyłam pisankę z napisem "Smacznego Jajka", wyciętą z arkusza z elementami do samodzielnego wycięcia...
 A środki kaczeńców z taga, obsypałam brokatem
:)
I co powiecie na taką kartkę?
:)
Po szczegóły wyzwania zapraszam na bloga


Do zobaczenia
:)

9 komentarzy:

  1. piękna, pastelowa i niesamowicie wiosenna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, cudne kwiatuszki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt. Bardzo ładna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i taka słoneczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te kwiatki.
    Zapraszam na Candy do mnie
    http://handmadebydyda.blogspot.com/2015/03/candy-scrapkowe-dla-kobiet.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, świetnie ukwiecona. Dziękujemy za udział w Wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a sweet card! Thanks for joining in Card Mania Challenge

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)