Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 25 lutego 2015

Wiosenny ptaszorek

Witajcie!
Jakiś czas temu, zostałam wyróżniona w wyzwaniu na blogu Muhi Creativity, a moja nagroda to gościnny występ na blogu
:)
Tym razem szablon, do którego należało przygotować kartkę był dość...
Niecodzienny, bo należało przygotować kartkę w kształcie ptaka...
Zobaczcie sami, co z niego wykombinowałam...
;)
Mój ptaszorek miał być lekkim powiewem wiosny, więc powstał z delikatnego, zielonego papieru...
Na "karku" (jeśli ptak ma w ogóle kark..?), ułożyłam mały bukiecik z kolorowych kwiatów - dzwoneczków i róż... Na które ze zdziwieniem spogląda ptaszek swym wielkim, ruchomym oczkiem...
;)
W dziobku, ptaszorek też trzyma kilka dzwoneczków...
Może chce je komuś dać...? 
;)
Puszystości ptaszkowi nadaje poszarpanie brzegów i gaza, którą dałam pod warstwy zielonego papieru, przyklejonego na kosteczki...
:)
Na koniec - szablon, z którego należy skorzystać przy tworzeniu pracy na wyzwanie...
A po szczegóły zapraszam na bloga Muhi Creativity, dziękuję, że mogłam u Was gościć!
:)

Do zobaczenia
:)

2 komentarze:

  1. Lubię kartki w nietypowych kształtach :) Twój ptaszek jest prześliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  2. przesliczny ptaszorek ze wszystkimi dodatkami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)