Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 18 lutego 2015

Stara miłość nie rdzewieje...

Witajcie!
Kilka dni temu były Walentynki, więc dziś u mnie troszkę nietypowa i przewrotna kartka Walentynkowa...
Nietypowa bo w nietypowych kolorach i stylu steampunk. Przewrotna bo przecież "stara miłość nie rdzewieje...", a moja kartka jest baaardzo zardzewiała...
Słyszycie jak skrzypią i piszczą trybiki...?
;)
Kartkę przygotowałam według mapki, którą znajdziecie w nowym wyzwaniu AltairArt i na dole tego posta... Papiery, które użyłam, to Black Planet z kolekcji Hoist the Colours oraz Shadow on the wall z kolekcji Tears in the Rain, które świetnie nadają się do męskich i stempunk'owych prac...
:)
Mechaniczne serca, aby wyglądały na zaśniedziałe - spsikałam różnymi kolorami mgiełek (czarną, perłową czerwoną miedzią, złotą oraz bezbarwną opalizującą na niebiesko-fioletowo), dodatkowo użyłam też złotego tuszu splash.
Aby osiągnąć efekt "postępującej" rdzy, pociapałam żel medium i posypałam malutkimi, szklanymi mikrokulkami, które pięknie odbijają światło... Po wyschnięciu, również popsikałam je tymi samymi mgiełkami, oprócz czarnej i złotym tuszem...
Złoty tusz ocieka też po brzegach kartki...
;)
Dodałam jeszcze kilka metalowych trybików...
 ...kilka błyskotek i ćwieków.
 Poszarpałam też brzegi i kartka w stylu steampunk gotowa!
:)
 I jeszcze jedno zdjęcie, na którym lepiej widać kolory, na jakie opalizuje kartka
;)
 Mam nadzieję, że kartka się podoba...?
:)
Po szczegóły naszego wyzwania zapraszam na bloga AltairArt

A swoją kartkę zgłaszam na:


7 komentarzy:

  1. Wow! Awesome! Love all the yummy texture!
    Thank you so much for sharing this fab make with us at SanDee&amelie's Steampunk challenges!

    Claudia x

    OdpowiedzUsuń
  2. How lovely! thanks for joining us at 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the details here! Fantastic! Thanks for playing with us at 13@rts!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, what an impressive background!! So mixed-media!!! Beautiful! Thanks for joining us at 13 Arts!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. what a clever way to add on to a rusty effect on your background! lovely work, thanks for joining us at 13@rts!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh, it so beautiful! Thanks for joining us at 13@rts!♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)