Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 3 lutego 2015

Chwili dla siebie...

Witajcie!
Czas na kolejne wyzwanie na blogu AtairArt!
Tym razem tematem są warstwy...
Należy wykonać pracę o dowolnej tematyce i w dowolnej formie, ale musi mieć co najmniej 4 warstwy
:)
 Ja, dość nietypowo zinterpretowałam temat warstw i z papierów Espresso z kolekcji Night&Day oraz October Rust z kolekcji Hoist the Colours, przygotowałam kartkę schodkową. Jak dobrze się przyjrzycie, na drzwiach szafy i komódki - na jaśniejszym papierze - widać wytłoczone słoje drewna. Szafa jest naprawdę stara - widać też spękania na lakierze...
;)
Jest to kartka urodzinowa z życzeniami "Chwili dla siebie...", dla kobietki, która lubi kolor fioletowy i turkusowy - dlatego dodatki dobrałam w takich kolorach...
Niech te słowa będą jej noworocznym postanowieniem, które mam nadzieję wcieli w życie...
:)
Tekturkowe krzesełko jest jedną z tekturek z kolekcji kuchennej, które wygrałam jakiś czas temu...
Jak widać - jest tak urocze, że nadaje się nie tylko do kuchni, ale jak najbardziej może stać także koło toaletki...
:)
Papier, z którego zrobiłam sukienkę upaciałam sama turkusową farbką, a następnie zmiętoliłam, delikatnie rozprostowałam i poczekałam aż wyschnie... Przy wykonaniu sukienki wpierałam się tutorialami Kellie Reynolds, aczkolwiek moja sukienka nie jest wykonana dokładnie według tych tutoriali... Zajrzyjcie - robi naprawdę piękne, malutkie sukieneczki z papieru...
:)
 Toaletka ma duuże lustro w ramie, ozdobione dookoła kwiatami fioletowych róż...
I jeszcze zbliżenie na sukieneczkę zawieszoną na drzwiach szafy, którą ozdobiłam zembossowanym motywem, małą - niebieską - cyrkonią, różyczką z masy, brokatem, a także paskiem mieniącym się tymi samymi kolorami, co brokat...
:)
 Bardzo podobają mi się te maciupkie różyczki z masy, chyba będę je częściej wykorzystywała w swoich pracach...
:)
Tutaj dobrze widać, że w ramie jest lustro...
;)
Po szczegóły wyzwania - jak zwykle - odsyłam
na bloga AltairArt
http://altair-art.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-3-warstwy.html
A swoją kartkę zgłaszam na:

- Wyzwanie "Postanowienia noworoczne" w Craftowym Ogródku
http://craftowyogrodek.blogspot.com/2015/01/wyzwanie-postanowienia-noworoczne-ze.html
- Card and Scrap - "Use flowers"

Do zobaczenia
:)

8 komentarzy:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, dla mnie jesteś mistrzynią w tym co robisz i wszelkie nagrody powinny trafiać do Ciebie! Piękne jest to co robisz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wauw ... such a pretty card. Lovely details.

    Thank you for joining us at Card and Scrap.

    Jytte, DT :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z wrażenia aż otworzyłam buzię

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW!!! Fantastyczna i bardzo pomysłowa!! Cudownie skomponowana!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna karteczka, oryginalna, no i te wszystkie dodatki, drobiazgi i drobiażdżki, szczegóły i szczególiki, piękna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)