Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 11 stycznia 2015

Mediowy tag

Witajcie!
:)
Ostatnio zabieram się za kolory, z którymi do tej pory raczej nie pracowałam, dzisiaj także kartka w takich kolorach...
 Tagowa kartka, którą widzicie w całości powstała z białego papieru!
:D
 Tak, tak...
Dobrze czytacie!
Każdy element kartki został zrobiony z białego papieru, kolorowanego przeze mnie różnymi mgiełkami, farbkami i tuszami...
:D
Tło kartki, to biały papier, który najpierw zembossowałam na gorąco brokatowym pudrem - część wzoru odbijając przez maskę tuszem bezbarwnym, a drugą cześć tuszem białym. Następnie przez tą samą maskę nałożyłam pastę strukturalną - posypałam jeszcze mokrą drobniutkimi mikrokulkami, a po wyschnięciu - pokryłam całość turkusową farbką i mgiełką w kolorze Pastel Salmon (już wiem, że to będzie mój ulubiony kolor mgiełki!). Szykując takie tło do swojej kartki tagowej, chciałam osiągnąć efekt "mrozem malowane"...
Bukiet ułożyłam z kwiatów wykonanych samodzielnie, które pociapałam biała farbą i oprószyłam delikatnie szronem przyklejonym na żel medium... Dołożyłam sznureczek, kokardkę ze starej - jeszcze "komunistycznej" wstążeczki i śliczną gałązkę z pączkami...
 Róże skręcałam na kilka sposobów...
 Część z nich robiłam z uprzednio zafarbowanego papieru, a inne farbowałam dopiero po złożeniu kwiatka... Do farbowania kwiatów użyłam tego samego koloru mgiełki i farbki, których użyłam do farbowania tła kartki... Dodatkowo - pączki - potuszowałam lekko różowym tuszem. Listki, to również biały papier, farbowany mgiełkami "domowej produkcji" - da uzyskania koloru lekko "zgniłej zieleni", listki psikałam zmieszanymi mgiełkami - zieloną i brązową...
:)
 Śliczny napisik "love" od Eko-deko, a także kółeczko dookoła tagowej dziurki, pokryłam moją "magiczna" farbką, która daje taki fajny - lekko wypukły, błyszczący efekt
:)
 I na koniec kilka zdjęć ukazujących dobrze użyte media...
 ...białą farbę akrylową, którą pociapałam poszarpane brzegi, pastę strukturalną nakładaną przez maskę i posypaną drobniutkimi mikrokulkami...
 ...brokat w kleju i embossing na gorąco...
 Jeden na tusz bezbarwny i drugi na tusz biały...
 Zabawa z mediami coraz bardziej mi się podoba i chyba będę coraz częściej ich używać...
Mam też nadzieję, że Wam też coraz bardziej podobają się efekty tej mojej zabawy!
:)
Swoją kartkę tagową, zgłaszam na:

http://justtagit.blogspot.com/2015/01/1-wyzwanie-tagowe-mroz.html

http://craftstylepl.blogspot.com/2015/01/wyzwanie11-mrozem-malowane.html


8 komentarzy:

  1. prześliczne kwiaty, z resztą jak cały tag! życzę powodzenia w wyzwaniach :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Style.

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny:), dziekuje za udzial w Wyzwaniu JUST TAG IT!, pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karta. Napracowałaś się. Efekt niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Just Tag It.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny tag. Dziękuje za udział w wyzwaniu Just Tag It.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny tag :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Just Tag It :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)