Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 3 stycznia 2015

Just... BEE HAPPY

Witajcie!
Dzisiaj pierwszy post w Nowym - 2015 - Roku, więc życzę Wam wszystkiego najlepszego na ten rok, a także wielu kreatywnych pomysłów!
A teraz do rzeczy...
;)
Dzisiaj rusza też pierwsze w tym roku wyzwanie w AltairArt!
Tym razem - na przekór zimie i chlapie za oknem - stawiamy na energetyczne kolory!
Ja, przygotowałam mocno mediową kartkę z użyciem papierów Lemmon Tree z kolekcji Falling Stars oraz Nachschatten z kolekcji SnakeSkin.
Tło kartki, postanowiłam mocno zmediować... Najpierw, wybrane partie uciapałam gesso, później gdzieniegdzie dodałam szklane mikrokulki, które przykleiłam żel medium, jeszcze przez maskę nałożyłam pastę strukturalną i zostało już tylko chlapać mgiełkami...
:D
 Kwiaty, to moja robota
:)
 Pokolorowałam je mgiełkami domowej produkcji...
:)
 Pszczoła, to zembossowany stempel, który następnie wyciełam i pokolorowalam...
Całość, przedstawia się bardzo energetycznie i mam nadzieję, że dodam Wam energii tą kartką!
:)
Po szczegóły wyzwania zapraszam na bloga AltairArt
:)


13 komentarzy:

  1. Świetna i bardzo energetyczna!!!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile energii na takim małym skrawku papieru :D Bardzo fajnie wyszło :)

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w wyzwaniu na Digi-Scrap

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie zmediowana,kwiaty boskie!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ zapachniało wiosną w środku zimy:) cudowne ekspresja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful card! love the colours. thanks for joining us at Tic Tack Toe challenge http://www.polkadoodle.blogspot.co.uk/
    Happy crafting Susan ( senior DT )

    OdpowiedzUsuń
  6. Stunning creation - fabulous flowers! Thanks for joining us for our Tic Tac Toe Polkadoodles Challenge

    Karon DT, Polkadoodles

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kolory, piekna kartka

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna kartka. Super hasło ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely project. Thanks very much for joining in the theme of 'Tic Tac Toe' at Polkadoodles Challenge Blog!
    www.polkadoodle.blogspot.co.uk

    Yvonne (DT)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna praca :) Dziękuję za udział w wyzwanku Digi-Scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, taka radosna i wiosenna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful and bright card. It definitely makes me happy =P Thanks for joining in on the fun at Polka Doodles. Hugs Ashley

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)