Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 14 grudnia 2014

Świąteczna wymianka AltairArt

Witam Was w ten piękny, bezśnieżny, zimowy dzień
;)
Jakiś czas temu, razem z dziewczynami z AltairArt, postanowiłyśmy zorganizować sobie wewnętrzną, świąteczną wymiankę...
Ja szykowałam niespodziankę dla Doti...
 :)
Pierwsza z nich, to kartka z pełnym śniegu, grzechoczącym shakerboxem, ukrytym w świątecznym wianku - w sam raz do domu z małymi dziećmi...
;)
Wykonałam ją z papierów Caffe Latte z kolekcji Summerwine, Passion z kolekcji Between Night and Day oraz Loch Ness z kolekcji Hoist the Colours!
"Rogary" Pan, wyglądający zza kartki, to również niespodzianka...
Do paczki włożyłam też kilka innych drobiazgów, ale resztą może pochwali się Doti, a ja pokażę Wam kilka szczegółów kartki
 ;)
Shakerbox wypełniony jest srebrnymi gwiazdkami, sztucznym śniegiem, kilkoma rodzajami brokatów, a także kuleczkami, które mają spełnić przy okazji funkcję grzechotki. Obrazek, to digi stempel, pobrany z grupy na FB
:)
Poisencje zrobione przeze mnie...
Przeszycia, sznurkowe kokardki, kilka śniegowych kulek i błyszczących dżetów... A brzegi, oczywiście poszarpane i pociapane białą farbą 
:)

7 komentarzy:

  1. Jest przepiękna, Doti z pewnością była nią oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna praca !
    I ja jestem pewna, że Doti uszczęśliwiona takim upominkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW Just gorgeous.

    Thanks for sharing with us. Happy Christmas

    Lin
    Crafty Cardmakers and More

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyszła :))
    dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :) DT SZMEK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)