Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 4 grudnia 2014

Smakołyki w Altair Art

Witajcie!
:)
Temat dzisiejszego wyzwania w AltairArt, to "SMAKOŁYKI".
Z papierów w kropeczki - Baby Boy, Baby Girl oraz Lost in time oraz Sand z kolekcji Falling Stars, przygotowałam przepiśnik na słodkie zapiski
:)
 Słodką babeczkę umieściłam na ramce od Eko-Deco, posypałam kolorowym "bulionem"i udekorowałam różyczką
:)
 Wygląda smakowicie, prawda...?
:)
Całość dodatkowo dekoruje ramka od Eko-Deco, owocowa taśma i piękny napis, wygrany jakiś czas temu w "Kuchennym wyzwaniu"
:)
Po szczegóły wyzwania zapraszam na bloga AltairArt
A swój przepiśnik zgłaszam na wyzwanie:

- "W ten deseń" w Szufladzie

Mam nadzieję, że znów narobiłam Wam smaka?
;)

5 komentarzy:

  1. super przepiśnik, narobiłaś mi ochoty na jakieś dobre ciacho ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, az chce sie go czesto uzywać..oby nie za czesto(znaczy dwa razy dziennie by upiec slodkosci)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, z takiego to pewnie słodkości będą lepiej smakować 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)