Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 18 grudnia 2014

Recycling'owa zawieszka

Witajcie!
:)
Zbliża się koniec roku - stare odchodzi, a nowe przychodzi... Pora więc na wyzwanie, którego temat to "Stare i nowe". Na takie wyzwanie zaprasza Was AltairArt.
:)
Ja, w ramach inspiracji do tegoż wyzwania, przygotowałam recyclingową zawieszkę świąteczną według tego kursu. Stare są rolki po papierze toaletowym (bo z tego właśnie wykonana jest zawieszka), a nowy jest obrazek - który pobrać możecie tutaj.
:)
 Przygotowane i zszyte wcześniej rolki po papierze toaletowym, wymalowałam białą farbą akrylową, a następnie delikatnie oszroniłam srebrną farbą akrylową w spray'u. Po wyschnięciu, pozostało tylko udekorować recycling'ową śnieżynkę. Z papieru Lost in space z kolekcji Falling Stars, wycięłam ozdobną śnieżynkę i drugą z białego papieru wizytówkowego. Tak powstała pierwsza warstwa dekoracji... Później dokleiłam grafikę z misiaczkiem, kwiatuszka i kilka błyszczących dżetów na rogach śnieżynek...
:)
Moja zawieszka już wisi, czekając na święta... Ciekawe jakie prace Wy przygotujecie na nasze wyzwanie...? Może znajdziecie inspiracje wśród prac Naszych projektantek...?
Zapraszam na bloga, tam je znajdziecie, a także zasady Naszego wyzwania...
:)
Swoją zawieszkę zgłaszam na wyzwania:

- "Zdobimy się na święta" w Fifi Rifi

- "Oszronione" w Szufladzie

- "Wyzwanie Świąteczne" w Kolorowym Jarmarku

Do zobaczenia
:)

12 komentarzy:

  1. Recycklingowe ozdoby to chyba moja działka :) jestem bardzo ciekawa jak robią to inni, zawieszka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna - też taką w tamtym roku robiłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie witamy w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki słodziak :) dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku i wesołych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodko, świątecznie, nastrojowo! Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna praca! Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest twoja zawieszka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna, delikatna i błyszczząca - dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł! Piękna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)