Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 16 listopada 2014

Z gwiazdką

Witajcie!
Dzisiaj, dla odmiany - zdjęć niewiele.
W ramach inspiracji dla AltairArt przygotowałam zimową kartkę na Boże Narodzenie, której zadaniem było przywołanie zimy.
Do wykonania kartki użyłam papieru zapowiedzi oraz arkuszu Skies z kolekcji SnakeSkin.
Brzegi kartki pociapałam biała farbą oraz poszarpałam
:)
 Łącząc i dostosowując dwa kursy(ten i ten), znalazłam swój sposób na robienie poinsecji...
 Dodałam digi stempel od Joli, przeszycia, kilka ozdóbek w postaci srebrnej gwiazdki...
...oraz opalizujących perełek.
Kartka wyszła zimna i mroźna - taka właśnie miała być
:)
Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- "WARSTWY" w Kartkowym ABC
http://kartkoweabc.blogspot.com/2014/11/wyzwanie-23-w-jak-warstwy.html

"FOTO inspiracja" w Kreatywny Kufer
http://kreatywnykufer.blogspot.com/2014/11/wyzwanie-foto-inspiracja-4.html

Do zobaczenia








4 komentarze:

  1. Piękna,klimatyczna i bardzo zimowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC. Świetne, mroźne warstwy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, klimatyczna. Dziękuje za udział w wyzwaniu w Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)