Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 4 listopada 2014

Słodko i pastelowo

Słodko i pastelowo, to temat nowego wyzwania AltairArt.
Tak przedstawia się moja propozycja...
:)
 Do wykonania kartki użyłam jasnej strony fioletowego papieru z najnowszej kolekcji Between Night and Day - Blush response oraz kolejnej zapowiedzi, na którą również warto poczekać, prawda...?
:)
 Ozdobny ażurowy pasek, to nieco zmodyfikowany płotek wycięty wykrojnikiem
:)
 Różyczki, również wycinane i skręcane własnoręcznie
:)
Pączki również...
:)
A gardenie, tym razem kupne
;)
 Do pastelowego bukietu dodałam też kilka białych kulek i pręcików, ozdobiłam skręcanymi listkami róży...
Ozdobę stanowi też mały stempelek ornamentowy z malutką perełką...
:)
 Perełki dałam też po rogach...
 I na kwiatuszkach z serduszka od Eko-Deco 
:)
Jak widać - ostatnio polubiłam szarpanie i ciapanie, tą kartkę też tak potraktowałam.
Mam nadzieję, że się podoba...?
:)
 Po szczegóły wyzwania zapraszam na bloga AltairArt
:)

Do zobaczenia






8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)