Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 15 listopada 2014

Pierwszy roczek Amelki

Witajcie,
 dzisiaj post dla wytrwałych - spora ilość zdjęć!
;)
Pamiętacie...?
Jakiś czas temu robiłam album na pierwszy roczek Zosi...
Zostałam poproszona o zrobienie podobnego - na pierwszy roczek Amelki
:)
Album jest podobny, ale nie identyczny...
Jeśli dobrze się przyjrzycie, dostrzeżecie różnice
;)
Pierwsze różnice widać już na okładce...
Różyczki w kolorze delikatnego różu, skręciły moje paluszki.
Tarmoszone listki, to także moja robota
:D
Pierwsza strona - z metryczką - jest bardzo podobna, ale różni się papierem jakiego użyłam
;)
 Do zrobienia "zakładek", które trzymają zdjęcia, tym razem użyłam papierów AltairArt. Nowe papierki w kropeczki, znakomicie nadają się do dziecięcych prac!
Tutaj akurat arkuszy Baby Girl oraz Sand...
 ...Milk&Honey oraz Lost in Space...
 Tutaj dołożyłam wanienkę...
 Bodziaki są te same
:D
 Drucikowy, skręcany wózeczek - bez niego obejść się nie mogło!
Tutaj też użyłam Milk&Honey
:D
 Ażurkowe ślady małych stópek
:)
 Malutka sukienusia, ozdobiona kuleczkowym łańcuszkiem...
 Skrząca śnieżynka z papierów Baby boy oraz Lovelorn
Girlanda z gwiazdek wyciętych z papierków w kropeczki Baby boyMilk&HoneyBaby Girl oraz Stars
 Serduszkowe baloniki z tych samych papierków w kropeczki
:)
I babeczka ze świeczką
;)
 Album, oczywiście, zapakowany w pasujące kolorystycznie pudełeczko
:)
Też nieco różni się od poprzedniego...
Kilka szczegółów...
A na sam koniec - jeszcze w komplecie
:)
Album zgłaszam na wyzwania:

- "Dziecięcy Świat" w Craft Passion

- "Gwiazdy, gwiazdeczki" w Craft Fun
(gwiazdki znaleźć można zarówno na okładce albumu, jak i w środku)

Do zobaczenia
:)

4 komentarze:

  1. Jest przepiękny i te słodkie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyszedł ten album! Dopieszczony co do najmniejszego szczegółu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album, ale wspaniała pamiątka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zaskoczenie. Gwiazdki są i bynajmniej nie świąteczne ;) Piękny album. Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)