Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 28 listopada 2014

Czerwony jak cegła...

Witajcie!
:)
Dzisiaj mała przerwa od kartek świątecznych.
W zamian za to, w ramach moich inspiracji na blogu AltairArt, mam do pokazania urodzinowy zestaw - notes i kartkę...
Użyłam papieru Machines z kolekcji Tears in the rain, który idealnie nadaje się do tworzenia klimatycznych, męskich prac
:)
Zarówno notes, jak i kartkę ozdobiłam "murkiem", który wytłoczyłam, wytuszowałam czerwonym tuszem i zembossowałam przez maskę
Czarny plus czerwony - ciekawe połączenie kolorów jak na męską pracę, prawda...?
;)
Na okładce notesu dodałam napis wstawiony w miedzianą ramkę
;)
Kilka odbitych stempli, warstwowy - tekturowy balon wymalowany na srebrno-czarno oraz miedzianą, tapicerską pinezkę
;)
Pochlapałam też troszkę, stąd na papierze kilka kleksików...
Kartkę zrobiłam w podobnym stylu...
Dodałam tekturowe tryby, ćwieki i tapicerskie pinezki...
Napis, który wycięłam z paska i tekturowe nawiasy, pomalowane na srebrno...
Obrazek przygotowałam z połączenia darmowych grafik w The Graphics Fairy...
Pomyślałam, że może się komuś przydać, więc proszę bardzo, możecie pobierać
:)
Po skorzystaniu z grafiki, proszę o podanie jej źródła (link zwrotny na mojego bloga).
Miło też będzie, jeśli poinformujecie mnie o tym - chętnie zobaczę jak ją wykorzystaliście
:)

Swój komplet zgłaszam na:

- Wyzwanie Latarni Morskiej w Scrap.com.pl
(tusze i maska)

- Wyzwanie #8 Retromania

- "Kółka zębate" w Scrapki - wyzwaniowo


8 komentarzy:

  1. Męska kartka w takich kolorach robi wrażenie, mnie się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny zestaw, podoba mi się ogromnie! :) Świetne, nieoczywiste zestawienie kolorów :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I kartka i notes piękne! Fantastycznie kontrastuje czerwień ze stonowanym otoczeniem. Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. that red is so striking! awesome! Thanks so much for joining us @ Scrapki-Wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Very stylish project! Thank you for joining us at Scrapki-Wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwień rządzi! Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)