Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 18 listopada 2014

Bożonarodzeniowy okrąglaczek

Witajcie!
:)
Święta zbliżają się wielkim krokiem, pora więc na szykowanie kartek świątecznych. 
Kartki świąteczne, to temat nowego wyzwania w AltairArt.
Należy przygotować kartkę świąteczną bez obrazka.
Ja przygotowałam takiego okrąglaczka
:)
Do przygotowania kartki użyłam papierów w nutki, z kolekcji SnakeSkin - Flesh and Blood oraz La mere, a także Loch Ness z kolekcji Hoist the Colours.
;)
Bombkę posypałam brokatem i odozdobiłam błyszczącymi gwiazkami orsoraz kokardką z dzwoneczkiem...
Czerwone poisencje w różnych rozmiarach,  zrobiłam własnoręcznie i ułożyłam w zgrabny bukiet...
Jednaz poisencji - największa - jest materiałowa. Do jej środka, wkleiłam złote pręciki...
Jezzcze kilka listów i kilka złotych kulek i kartka gotowa
 :)
Po szczegóły wyzwania zapraszam Was na bloga AltairArt!

A ja, swoją kartkę zgłaszam na wyzwania:

- "Gwiazdy, gwiazdeczki" w CraftFun

- "Świąteczna praca z muzyką" W Scrapek.pl

- "Forma, jakiej jeszcze nie robiłam" w Skarbnicy Pomysłów"
http://skarbnica-pomyslow.blogspot.ie/2014/11/wyzwanie-miesieczne-listopadowe-forma.html

- "TEKTUROWA ZAWIESZKA" w Crafty Moly

Do zobaczenia
:)





10 komentarzy:

  1. Przepiękna bombeczka! Dziękuję za udział w Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już mi zaczyna brakować słów jak wyrazić to jakie uda tworzysz! Przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie w tym roku królują okrąglaczki , uwielbiam taką formę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna! Chyba w końcu się skuszę w tym roku na taką formę :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna w formie, kompozycji i kolorystyce. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny klimat kartki. Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny okrąglaczek i tak pięknie ukwiecony ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)