Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 23 października 2014

Weekendowe wyzwanie w AltairArt

Na blogu AltairArt właśnie ruszyło wyzwanie weekendowe z paletą kolorów, którą zobaczycie na dole posta lub na blogu...
 Ja, jako inspirację dla Was, przygotowałam zimową kartkę w kształcie domku...
Do wykonania jej użyłam papierów z naszej najnowszej kolekcji Between Night and Day Cold oraz Passion , a także nowego koloru z kolekcji Hoist the colours Loch Ness oraz Like a snow.
 Skręciłam kilka szyszek z dziurkacza...
Gdzieniegdzie, wtyknęłam rudziawe pręciki... Na nich też posadziłam ptaszka...
Przy pomocy maski murek i gel medium zrobiłam cegiełki. Wykorzystałam to, że medium po wyschnięciu jest lekko lepkie i przypudrowałam cegiełki perłowym pudrem...
Jeszcze kilka śnieżynek dla ozdoby i kartka w kształcie domku gotowa:)
Do zobaczenia

4 komentarze:

  1. Przepiękna karteczka, bardzo pomysłowa :) Powodzenia w wyzwaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! ja jestem fanką, i każdemu polecam Twoje karteczki, bo sa przecudowne i uwierz mi jedyne w swoim rodzaju!!! Zyczę wygranej w wyzwaniu bo nalezy Ci się!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)