Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 4 października 2014

TAGi dwa

Dzisiaj na blogu AltairArt kolejne wyzwanie, którego tematem jest TAG.
Oto moja interpretacja
:)
Jak widać, przygotowałam męską kartkę, w której użyłam papieru Verloren z kolekcji SnakeSkin, który wytłoczyłam i potuszowałam brązowym tuszem  przy pomocy maski Murek. Wykorzystałam też papier Tiramisu, którego brzegi, również potuszowałam i mocno poszarpałam...
 Postanowiłam, że wykorzystam dwa małe tagi go ozdobienia kartki i zrobię z nich jedną z warstw
:)
Motor, to digi stempel. Gdyby ktoś chciał skorzystać, znalazłam go TUTAJ
;)
Kartka niestety bez kwiatków, bo jakże to tak...? Dla mężczyzny, z kwiatami...?
Nie byłabym sobą, jeśli nie dodałabym chociaż kokardki z brązowej wstążki z przeszyciami
;)
 Jeszcze kilka świecidełek, małe ćwieki...
 ..i kilka tekturkowych zębatek, umalowanych lakierami do paznokci i zwykłym tuszem kreślarskim i gotowe!
:)
Po szczegóły wyzwania, zapraszam na bloga AltairArt 
:)

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)