Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 28 października 2014

"Pink - it's my new obsession..."

Witajcie!
Po ostatniej - zimowej i mroźnej kartce, dzisiaj totalna odmiana...
I choć za oknem piękna jesień, ja dzisiaj stawiam na eksplozję kolorów...
...wcale nie jesiennych
;)
Przygotowując tą kartkę, od razu przypomniał mi się tekst pewnej piosenki...
(nie wiem dlaczego...;) )

"PINK- it's my new Obsession
PINK - it's not even a Question
PINK- on the lips of your Lover - Oh!
"Cause PINK is the love U discover..."

Znacie...? 
;)
W pracy, wykorzystałam papier z najnowszej kolekcji Between Night and Day Follow the sun, a także papier z kolekcji SnakeSkin Skies oraz piękny papier niespodziankę, którego niestety nie możecie jeszcze zakupić, ale...
Spokojnie...
Zapewniam Was, że jest na co czekać...
;)
Bukiet ułożyłam na serduszkowej ramce od EKO-DECO, którą uprzednio pokryłam "magiczną farbką"
Można by pomyśleć, że kartka zrobiona jest bez użycia wykrojników, ale nieee!
Przecież kwiaty wycięłam wykrojnikami i dziurkaczami, a następnie je poskładałam!
Jak dobrze się przyjrzycie, może nawet zgadniecie jakich wykrojników i dziurkaczy użyłam!
;)
Do tego mały, warstwowy motylek i napis "Lovely Moments", wycięty z paska z napisami
:)
Kawałeczek marszczonej, tiulowej taśmy, washi tape...
...diamenciki...
i eksplodująca kolorami kartka, gotowa!
:)
Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- "Na bogato" w Skarbnicy Pomysłów

- "Punches and Dies" w House of Cards

Do zobaczenia

9 komentarzy:

  1. This is stunning. Thanks so much for playing along with us at House of Cards. Hugs, Anita DT HOC

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooooo...so pretty! I LOVE the beautiful flowers and I adore the colors you used! Thanks for joining us at House of Cards! HUGS! :) Mynn xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolorystyka - Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam polaczenie rozu i niebieskiego! Ach sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous! Great details and layering! Thanks so much for sharing this with us at House of Cards. I hope you'll come back for our next challenge.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te kolorki, a Twoja karteczka jest superowa!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)