Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 21 października 2014

Niespodzianka dla maluszka

Witam
:)
Niedawno, rodzina jednej z naszych koleżanek z DT AltairArt - Doti - powiększyła się...
Urodziła synka!
Postanowiłyśmy, że każda z Nas, przygotuje mała niespodziankę dla Doti i Mateuszka...
:D  
Ja, zrobiłam słodki komplecik...
Tagowa kartka...
...a do niej pudełeczko w tych samych kolorach, z pięknym digi stemplem od Joli...
Co jeszcze wrzuciłam do pudełeczka, wie tylko Doti, a Was zapraszam do obejrzenia szczegółów...
;)
Główna ozdoba, to wypukła naklejka ze słodkim misiem, którego oprawiłam w niebieską ramkę...
...którą delikatnie ozdobiłam malutkimi błyskotkami w kolorze jaśniutkiej zieleni i kilkoma balonikami, w końcu jest co świętować! Baloniki wycięłam z papierów Lemon Tree z kolekcji Falling Stars oraz Mother love 03, które następnie pokryłam "magiczną" farbką dla uzyskania szklistego efektu...
;)
Dookoła ułożyłam zgrabny bukiecik z przeróżnych kwiatów, oczywiście skręcanych samodzielnie...
Tło kartki, to arkusz Sand z kolekcji Falling Stars, który postemplowałam w drobniutkie, żółte kropeczki, a gałązki wycięłam z zielonego paska, również z tej kolekcji.
Dodatkowo nastawiałam kilka kropelek "magicznej" farbki w różnych kolorach...
;)
Na sam koniec, ułożyłam napis WITAJ
:D
Nie wiem jak Wam, ale mnie bardzo podoba się taki zestawik
:)

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie
 mapkowe w Sklep-ewa

Do zobaczenia

3 komentarze:

  1. Jest piękny, bo zrbiony od serca, ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka !! I widzę inspirację i mapką i kolorami. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklep Ewa - Marta DT sklepu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)