Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 16 października 2014

Kartka z manekinem

Dziś "mój dzień" na blogu AltairArt...
:D
 W ramach inspiracji, przygotowałam kartkę w stylu vintage, w której użyłam papier Hot Chocolate z kolekcji Hoist the colours oraz papieru z najnowszej kolekcji Between Night and Day - Creme Brulee. Co mogę powiedzieć o tej kolekcji...? Jest świetnym połączeniem ciemnych i jasnych kolorów, więc na pewno każdemu przypadnie do gustu
;)
 Główną ozdobę kartki, stanowi bukiet ułożony ze zwijanych z kartek starej książki róż, których brzegi wytuszowałam kilkoma odcieniami brązowego tuszu, a dodatkowo także pociapałam białą farbą...
Dla uzyskania efektu 3D, grafikę z gorsetem przykleiłam "na kosteczki" na ramkę, którą również przykleiłam "na kosteczki"...
Ramkę ozdobiłam miedzianymi półperełkami...

...a gorset, który pobrałam z TEJ strony, dostał malutkie, perełkowe guziczki
 :)
Kartkę zgłaszam na wyzwanie:

(sznurek - wykrojnik MD - kwiaty

Do zobaczenia

4 komentarze:

  1. Wspaniałe jesienne kolory. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Scrap Pasji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, piękne własnoręczne wykonane kwiatuszki!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Pasji.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza! Dziękujemy za udział w naszej zabawie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)