Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 8 października 2014

BOO !

Witajcie!
W Craft Szafie niedawno ruszyło wyzwanie sponsorowane przez AltairArt i tam też zapraszam po szczegóły wyzwania, a tutaj - przedstawiam Wam
moją inspirację do tegoż wyzwania
;)
Wytyczne to takie właśnie zdjęcie, wraz z paletą kolorystyczną.
:)
 Gdy spojrzałam na nie... Kapelusz od razu skojarzył mi się z Halloween...
:D
Stąd też pomysł na "straszną' kartkę w pajęczynach, do której zrobienia, użyłam papierów Veloren z kolekcji SnakeSkin, Forever Autumn oraz Tangerine Dream
:D
Dodałam ruchome ślepka - dla ciekawszego efektu - każde z nich jest w innym rozmiarze 
:D
Kartka wyszła mocno warstwowa. Lekko ją też poszarpałam i cienkopisem dorysowałam pajęczynkę...
;)
Całość zdobi margaretka zrobiona według mojego kursu, z krwisto czerwonymi pręcikami w środku
;)
I jak...? 
BOOicie się? 
;)
Do zobaczenia


11 komentarzy:

  1. Świetna kartka! Baaardzo jesienna ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe.

    PS. Jestem u Ciebie po raz pierwszy i ogromnie spodobał mi się opis o Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Margerytka wyszła pięknie, a cała kartka jest przezabawna ;) świetne wykorzystanie "oczu"

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe dzieło. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kartka, ruchome oczka fajnie na niej wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja!!! Świetny pomysł, piękne wykonanie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. super oczyska :D bardzo fajna kartka
    dziekujemy za udział w wyzwaniu ScrapCafe

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowo i pięknie - jednym słowem bajecznie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczka! dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)