Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 30 września 2014

Wyniki rozdawajki

Witajcie!
Dziś 30 września, więc mimo mojego fatalnego samopoczucia i cieknącego kataru z nosa, przybywam do Was z obiecanymi wynikami rozdawajki...
;)
Cóż... Ilość osób chętnych mocno mnie zaskoczyła...
Niestety nie mogę nagrodzić wszystkich zgłoszonych, więc
dla Was...
:)
A ten oto shadowbox z papierowej wikliny...
...otrzyma ode mnie...

O to ja pierwsza się ustawiam w kolejce po takie cudo! Widziałam wczoraj w poście, podziwiałam oglądałam i wzdychałam jakieś to ludzie umieją piękności zrobić. Pozdrawiam Zapraszam do mnie www.evikowo.blogspot.com
GRATULUJĘ!
Jak widać - pierwsi też czasami wygrywają...
;)
Proszę, prześlij mi na @ adres do wysyłki, a ja postaram się wysłać paczuszkę, jak tylko troszkę lepiej się poczuję
:)

Pozdrawiam


3 komentarze:

  1. Jejku ogromnie Ci dziękuję z całego serca! Nie spodziwalam się i jest mi niezmiernie miło, że takie cudo bedzie gościć u mnie w domu. Bedzie cudowną ozdobą jaką mogłam sobie wymarzyć. Dziękuję i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mogę sprawić Ci radość :)

      Usuń
  2. Gratulacje dla szczęściary i dzięki za zabawę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)