Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 16 września 2014

Nie-zapominajka

Witajcie! 
:)
Mamy już wrzesień, dzieci zaczęły rok szkolny i mają więcej obowiązków...
Aby nie zapomnieć, przyda się zarówno im, jak i ich rodzicom, taka oto tabliczka "nie-zapominajka", którą w wykonałam w ramach inspiracji dla AltairArt.
:)
 Moja akurat jest do powieszenia bo nie mam zbytnio miejsca na postawienie jej, ale równie dobrze, można wykonać i stojącą. Do jej zrobienia użyłam papieru z kolekcji Mother Love 03 i 08 oraz Tiramisu
;)
 Do kieszonki z napisem "Nie zapomnij!" można włożyć większe notatki, jak i np. plan lekcji 
;)
A do sznureczków, można przypiąć spinaczami małe karteczki z ważnymi notatkami
:)
 Ozdobiłam ją kwiatami wiśni własnej produkcji, które ułożyłam na cudnych, ażurowych liskach...
 Koronka, kilka półperełek...
 Guziczek przewiązany sznureczkową kokardką...
 I gotowe!
:)
Teraz już na pewno o niczym nie zapomnę!
;)
Tabliczkę zgłaszam na wyzwania:

http://artimeno.blogspot.com/2014/09/wyzwanie-28.html

- Paper Passion - "BINGO"
(koronka - kolor różowy - perełki)
(guzik - kwiatki - kolor różowy)
(wstążka - kwiatki - koronka)
(kolor beżowy - kwiatki - perełki)
http://paperpassionpl.blogspot.com/2014/09/wyzwanie-nr-2.html

- Szuflada - "Jesienią do szkoły"

Do zobaczenia

8 komentarzy:

  1. Ciekawy projekt i jednocześnie pomysł na trzymanie krótkich notatek :-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu z Artimeno
    DT Artimeno, Ajgacia

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny pomysł :) ja bym potrzebowała taką w rozmiarze metr na metr, bo mam całą lodówke w karteczkach ;) dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo pomysłowy gadżet! w moim przypadku również musiałaby być przynajmniej metr na metr ;)
    u Ciebie bardzo zgrabna wersja.

    OdpowiedzUsuń
  4. przejrzałam kilka postów i mogę stwierdzić ,że piękne rzeczy robisz , podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo praktyczna rzecz, a do tego piękna :)
    Dziękuję za udział w moim wyzwaniu w Szufladzie.
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujący pomysł, piękne kwiaty! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  7. Światna "przypominajka" bardzo pomysłowa. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion. Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)