Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 4 września 2014

Morskie opowieści

Witam Was Kochani tu-zaglądacze!
Kolejne wyzwanie w AltairArt rusza!
Temat - RAMKI.
 Należy wykonać dowolną pracę z użyciem ramki, a dodatkowe wytyczne to minimum 3 warstwy i minimum 2 media.
:)
 Ja przygotowałam mocno warstwową kartkę w morskim klimacie, którą wykonałam z papierów Dusk z kolekcji Falling Stars, Verloren oraz Starfish z kolekcji SnakeSkin.
:)
 Być może ktoś doliczy się większej ilości warstw oglądając kolejne zdjęcia, ja doliczyłam się ich 9
:)
 Papiery mocno poszarpałam, podarłam, potuszowałam i pociapałam białą farbą akrylową...
 Plaża i spienione fale, po których pływa okręt, to jedna z wielu warstw...
Pierwsza i najbardziej widoczna ramka, to koło ratunkowe, w którym na grubym łańcuchu wisi ciężka, stalowa kotwica. Drugą dojrzeć możecie dookoła obrazka
;)
Jeszcze kilka muszelek, które wczepiły się w sieć, rozgwiazd umalowanych lakierem do paznokci...
...ubrudzona i nieco porwana sieć rybacka, psiknięta perłową mgiełką i gdzieniegdzie złotym lakierem do paznokci...
I wystrugany z kawałeczka drewna okręt z białymi żaglami...
...i kartka gotowa!
:)
Po szczegóły wyzwania zapraszam na bloga AltairArt
:)
http://altair-art.blogspot.com/2014/09/wyzwanie-ramki.html

A swoją morską kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Craftowy Ogórdek - "Kartka wakacyjna" ze Scrapińcem
http://craftowyogrodek.blogspot.com/2014/09/wyzwanie-kartka-wakacyjna-ze-scrapincem.html

- Szuflada - "Morska przygoda"

- Magia Tworzenia "PODRÓŻ"
http://magiatworzenia-sklep.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-nr-4-podroz.html

- Crafts 4 Eternity - TIC TAC TOE
(Add Some Paint or Ink - Use the color Blue - Use a Holiday Theme)
Do zobaczenia!

10 komentarzy:

  1. Niesamowita praca! Każdy detal zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest rewelacyjna! Ile tu detali, wszystkie przemyślane i dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Cudna kartka! Na pewno wygra trzymam kciuki, kazdy detal jest dopracowany!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fabulous card. Thanks for playing Tic Tac Toe with us at Crafts 4 Eternity this week. Hugs x

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo serdecznie dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady. Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię morskie klimaty, a ta kartka jest po prostu świetna !!! Śliczne dodatki, śliczna kompozycja :)
    http://pakamerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki dobrze powspominać wakacje ;)
    kartka piękna, statek obłędny

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna ta kartka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka rewelacyjna, żaglówka obłędna :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)