Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 15 września 2014

Kawa czy herbata...?

Taki tema - "Kawa czy herbata?" - to nowe wyzwanie w AltairArt, które rusza właśnie dziś.
Ja wybrałam herbatę... I to owocową bo taką lubię!
Z papieru Flesh and Blood z kolekcji SnakeSkin zrobiłam herbaciarkę na owocowe herbatki...
:D
Pomysł na nią znalazłam na tym blogu, natomiast wykonanie jest całkiem inne bo herbaciarkę zrobiłam z grubej - 3 mm tektury introligatorskiej. Każdą ze ścianek wycięłam osobno, a później skleiłam ze sobą i pomalowałam...
Pozostało tylko ozdobienie, a to... to już sama przyjemność!
:D
Napis zamknięty w ramce od EKO-DECO...
...ozdobiony kilkoma malutkimi różyczkami
I miedzianymi pólperełkami...
;)
Herbaciarkę otwiera się od góry, więc na wieczku, mocno przytwierdziłam ciekawy koralik, który wygląda jak uchwyt od starej szafki 
:D
Wszystkie boki ozdobione są ornamentowym stemplem w kolorze brąz, który dodatkowo postarza herbaciarkę... 
(przynajmniej mam taką nadzieję)
:)
Po szczegóły naszego wyzwania zapraszam na bloga AltairArt
http://altair-art.blogspot.com/2014/09/wyzwanie-kawa-czy-herbata.html

A ja, swoją herbaciarkę zgłaszam na wyzwania:

- Scrapek - "W KUCHNI"
http://scrapek.blogspot.com/2014/09/wrzesniowe-wyzwanie-nr-30-w-kuchni.html

- Retro Kraft Shop - Retromania

Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Ale cudna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysl i cudne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna, nie mogę oderwać oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale i nietuzinkowo- super praca!

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest mistrzostwo świata:)) super praca, tym bardziej, że od podstaw robiona ,brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Herbaciarka wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł a wykonanie... mistrzostwo :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana ... toż to CUDEŃKO !!!
    Bajeczna praca !
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)