Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 19 września 2014

BLOG HOP z Altair Art!

Dzisiaj na blogu AltairArt rusza wyzwanie ekspresowe i jest to BLOG HOP. Chyba nikomu nie muszę tłumaczyć na czym polega zabawa, ale gdyby jednak ktoś miał jakieś wątpliwości - zapraszam na bloga AltairArt - tam znajdziecie zasady. Swoje prace zgłaszać możecie przez cały weekend...ale jest kilka wytycznych...
Ciekawi jakie?
Na moim blogu poznacie jedną z nich, ale zanim... 
Obejrzyjcie moją inspirację
:)
 Przygotowałam delikatną, pastelową kartkę, którą dość solidnie poszarpałam, potuszowałam i pociapałam farbą...
 Kartkę ozdobiłam różyczkami, które skręciłam według tego kursu...
 ...i delikatnymi pączusiami.
Listki lekko wyprofilowałam i dodałam im "nerwy"
;)
 Gdzieniegdzie wetknęłam też pręciki, tiul, sznurek i kilka ozdób...
 ...a także ażurową serwetkę.
Myślę, że całość prezentuje się ciekawie...
A ja chyba coraz bardziej lubię "maltretować" papier
;)
 Teraz czas przedstawić Wam moją wytyczną, oto i ona
MOTYL
To właśnie motyla musicie zamieścić w swojej pracy.
Po kolejną, zapraszam na bloga
http://rekodzielnik.blogspot.com/
oraz na kolejne blogi po zebranie wszystkich wytycznych, a po zebraniu wszystkich, na bloga AltairArt, gdzie możecie zgłosić swoją pracę
:)
Nie zapomnijcie też zostawić komentarz pod każdym z odwiedzonych blogów!
:)
Swoją kartkę zgłaszam na wyzwanie w Scrap Pasji z marką PRIMA
(wykrojnik - PRIMA (stemplowany ornament) - kwiaty)

Do zobaczenia


20 komentarzy:

  1. Fantastyczna radosna kartka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna kartka, świetna i cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te szarpania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna praca, a rózyczki....cudowne

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rozmieszczenie detali na kartce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka, a róże po prostu genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak śliczna, że brak słów wyrażających mój zachwyt!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach ile tam się dzieje ;) Przepiękna praca ;)
    Hop dalej ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Już coś mi swita w głowie z tymi wytycznymi

    OdpowiedzUsuń
  10. Praca piękna! A już kombinuję co zrobić z tych elementów, które dotychczas zebrałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i energetyczna a kwiaty wręcz rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  12. i motylka zabieram również :) śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Motyl delikatny jak sen, swietne stemple a całość jakkolorowe marzenie. Pzzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna praca, taka kolorowa a szarpania bardzo bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)