Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 19 sierpnia 2014

Wiklinowy SHADOWBOX z niespodzianką

Witajcie Kochani!
:)
Dzisiaj przybywam do Was z czymś, czego jeszcze nie robiłam...
Taadaaaam!
Tak wygląda, mój pierwszy w życiu shadowbox 
:)
Nie miałam pomysłu w co "go upchnąć", szukałam czegoś okrągłego... Aż spojrzałam w górę, na szafę, gdzie leżały skręcone dawno temu gazetowe rurki do papierowej wikliny. To było to!
Uplotłam szybciutko koszyczek, zwężany ku górze, pomalowałam białą farbą akrylową. Leciutko tez postarzyłam brązową i wzięłam się za ozdabianie
:)
Na spód koszyczka, wkleiłam "poratmoszony" i pociapany białą farbą papier AltairArt Lost in space z kolekcji Falling Stars, a dookoła ścianek przykleiłam tiul. Pocięłam wykrojnikową ramkę i ozdobiłam brzegi...
:)
Udłubałam kilka "skręcanych" kwiatów...
Kilka kwiatów wiśni, z kursy Klaudii (oczywiście - jak to zwykle u mnie bywa - z innych wykrojników ;) )
Pod kwiatki poupychałam troszkę listków, pręcików i sznureczków... 
A w centralnej części, przykleiłam pięknego, wykrojnikowego motyla 
:)
Jeszcze tylko tekturkowy napis "love" i drewniane serduszka od EKO-DECO...
 I shadowbox gotowy do powieszenia!
:)
 
I jak...?
Podoba się...?
Jeśli tak, zapraszam jutro do mnie na bloga...
...na niespodziankę związaną z tym właśnie shadowboxem.
Mam nadzieję, że się spodoba!
:)

Shadowbox zgłaszam na wyzwania:

- AltairArt - "WARSTWY"
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.875021355860294&type=1
http://blog.na-strychu.pl/2014/07/wyzwanie-projekt-z-uzyciem-farby/


Do jutra!
;)

6 komentarzy:

  1. Fenomenalny shadowbox... a opis tak skonstruowany, jakby cała praca trwała dwie minuty :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy i bardzo wiosenny widoczek :)
    Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny pierwszy raz :) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)