Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 16 sierpnia 2014

Słodki notes

Dzisiaj, w ramach inspiracji dla AltairArt, przygotowałam notes na słodkie zapiski.
 Stad też nazwa... nie "notes", nie "przepiśnik", a "słodkości" pisany na starej maszynie do pisania...
:)
Do tego słodka babeczka i "babeczkowa" taśma i całość smakowicie wygląda, prawda...?
Aż ślinka leci!
:)
 Do wykonania notesu użyłam papierów AltairArt Lovelorn i Lost in Space/Sand z kolekcji Falling Stars oraz Verloren i Eternal Tree z kolekcji SnakeSkin. Oba z brązowych papierów, przyciemniłam jeszcze brązową mgiełką własnej produkcji. Z ciemniejszego i różowego, ułożyłam "szachownicę", natomiast papier niebieski i żółty pod babeczką potraktowałam folderem do embossingu. Wszystko pociapane dookoła białą farbą. Tekturkowa ramka od EKO-DECO.
;)
Mam nadzieję, że narobiłam Wam ochoty na coś słodkiego...?!
;)
Gorąco zachęcam Was do wzięcia udziału w naszych wyzwaniach:
 
A Także do dzielenia się swoimi pracami, w których wykorzystano papiery AltairArt

A swój notes zgłaszam na wyzwania:

- Scrappin-fantasies - MOODBOARD
(maszyna do pisania)


Do zobaczenia!
:)

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na słodkie zapisy :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny notesik. Ale przy okazji jestem pod wrażeniem Twojego "o mnie". Dlaczego? Bo jakbym o sobie coś przeczytała, pozdrawiam baaardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notesik, bardzo smakowity :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i po prostu smakowity! ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny przepiśnik, dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny apetyczny notes! aż mi ślinka leci ;)
    dzięki, że brałaś udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny notes. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy.

    OdpowiedzUsuń
  8. słodki notes :) dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż ma się ochotę zjeść tą babeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Babeczka niezwykle smakowita! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFT SZAFY

    OdpowiedzUsuń
  11. Wonderful card, thank you for joining us at Creative Card Crew with our embossing challenge hugs Tania (DT) xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Creative Card Crew i zapraszamy ponownie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. swietna praca!!! dziękujemy za udział w wyzwaniu u SZMEKa, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)