Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 20 sierpnia 2014

Niespodzianka :)

Tak, jak obiecałam wczoraj...
...zjawiam się dzisiaj z niespodzianką...
:)
Nie wiem czy Wam się spodoba, ale zobaczymy...  
Chciałam Wam bardzo, baaaardzo podziękować za to, że do mnie zaglądacie, zostawiacie miłe komentarze, za to, że...
 ...jesteście...
:)
W zamian za to wszystko...
...chcę oddać w Wasze ręce shadowbox, który pokazałam wczoraj...
Aby mieć szansę na otrzymanie go, wystarczy, zostawić komentarz pod tym postem, a podlinkowany bannerek, umieścić na pasku bocznym swojego bloga (jeśli ktoś nie posiada bloga, można bannerek z linkiem udostępnić na FB i w komentarzu powiadomić mnie o tym). Miło też będzie, jeśli zostaniecie obserwatorami mojego bloga.
:)
Zgłaszać można się do 29 września, zwycięzcę ogłoszę 30 września
:)
Mam nadzieję, że sprawię nim komuś miła niespodziankę!
:) 
Do zobaczenia

4 komentarze:

  1. O to ja pierwsza się ustawiam w kolejce po takie cudo! Widziałam wczoraj w poście, podziwiałam oglądałam i wzdychałam jakieś to ludzie umieją piękności zrobić. Pozdrawiam Zapraszam do mnie www.evikowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno już nie brałam udziału w takich zabawach, ale takie cudo baaaardzo kusi :D Ustawiam się w kolejce, banerek już na pasku :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się zgłaszam w kolejkę po niespodziankę. Jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się zgłaszam do zabawy.
    Niespodzianka jest śliczna.
    Zapraszam do mnie :)
    http://pakamerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)