Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Monochromatycznie

Dziś na blogu AltairArt rusza kolejne wyzwanie. Ty razem, tematem jest monochromatyczność.
:)
 Ja, w ramach inspiracji do tegoż wyzwania, przygotowałam kartkę monochromatyczną - w brązach. Jest to kolejna już moja kartka w stylu Clean and Simple. Cudny papier w nutki, którego użyłam do wykonania kartki, to Eternal Tree z kolekcji SnakeSkin 
:)
 Clean and Simple, czyli  mało dodatków... Kawałeczek białego sznurka, z którego przewiązałam kokardkę
;)
 Miedziane dżety...
 A w serduszkowym okienku - bialutki napis "love", który możecie nabyć w sklepie z przedmiotami do nadającymi się do decoupage, ale także i do scrapbookingu (co widać ostatnio na moich kartkach) - EKO-DECO, do którego serdecznie zapraszam
:)
Po szczegóły wyzwania zapraszam na bloga AltairArt

:)

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. bardzo ładna eko kartka ;) piękna w swojej prostocie

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta i efektowna, bardzo fajna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, i dowodzi tego, że im mniej tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)