Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 15 sierpnia 2014

BINGO z AltairArt

Witajcie!
Dzisiaj na blogu AltairArt, rusza nowe wyzwanie - BINGO!
Ja, dla ochłody w te upalne dni, przygotowałam kartkę z zimowym pejzażem.
 Do jej zrobienia, wykorzystałam papiery AltairArt Like a snow z kolekcji Hoist tne colours, a także Lost in space i Lemon tree z kolekcji Falling Stars
 Linia, którą wybrałam i według której, robiłam kartkę, to:
guzik - min. 2 media - sznurek
 Tło w zawijaski, wycisnęłam folderem do embossingu, następnie wzorki przetarłam białą farbą akrylową, a brzegi potuszowałam srebrnym tuszem
:)
 Dodałam jeszcze srebrne narożniki, "przeszycia" i wydarty, cieniutki tiul, z którego zostały już tylko pojedyncze niteczki, więc na upartego - można też uznać, że wybrałam jeszcze jedną linię - 
tag - sznurek - przedarcia
;)
Śnieg na dachach domków i ten padający, to też farba akrylowa, tym razem perłowa i biała konturówka. 
:)
I kartka gotowa!
Zajrzyjcie koniecznie na bloga AltairArt, tam szczegóły wyzwania!

A ja, swoją zimową kartkę zgłaszam na wyzwania:

4 komentarze:

  1. beautiful card-loving the colours and the emsbossing! Great for our challenge!Thank you for joining us at Creative Card Crew embossing challenge! Irene DT xx

    OdpowiedzUsuń
  2. This is such a pretty card. Great embossing.
    Thanks for playing along with us at Creative Card Crew!
    ~ Crystal (DT)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great card!

    Thank you for joining the challenge with the Creative Card Crew! I hope you can join us again for our current "Chalkboard" challenge!

    Sheena
    xxx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)