Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 1 lipca 2014

Zabawa w kolory z Altair Art

Witajcie! 
Dzisiaj na blogu AltairArt rusza nowe wyzwanie kolorystyczne. W ramach inspiracji do tegoż wyzwania, przygotowałam kartkę na rocznicę ślubu...
Kolorki totalnie nie moje, ale wydaje mi się, że poradziłam sobie z nimi...
;) 
 Widzicie ten śliczny papier w urocze nutki...? 
To papier z nowej kolekcji Altair Art - SnakeSkin. Tutaj akurat użyłam arkusz Eternal Tree/Starfish, ale są też inne kolorki. Dodam tylko, że papiery są naprawdę świetne i bardzo przyjemnie się z nimi pracuje.
:)
 Oczywiście, nie obędzie się bez kilku zbliżeń... 
 ...na kwiatuszki, jak zawsze - dłubane, przeze mnie.
:)
 Środeczki kwiatuszków, to nic innego, jak pręciki - gronka od Rapakivi
tekturkowy napis,
 a Cherubinek ze starych zapasów biżutkowych...
Tych, którzy jeszcze nie wyjeżdżają na wakacje, serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w nowym wyzwaniu AltairArt z ciekawą paletą kolorystyczną!

Do zobaczenia niebawem!

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)