Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 16 lipca 2014

Dla AltairArt

Wczoraj była inspiracja do mapki, a dzisiaj - moja własna inspiracja dla AltairArt. Na tą okazję przygotowałam dla Was, mocno ukwieconą kartkę imieninową
:)
Kartka powstała z papierów z kolekcji AltairArt - Falling Stars, użyłam arkuszy Forest, Sand oraz Lemon tree
 Kwiatki uszczypałam sama, a bukiecik przyozdobiłam gronkami od Rapakivi
 Znalazło się też miejsce na uniwersalny napis i listki od Rosy Owl
 Kilka perełek i błyszczące motylki
 Całość - na bogato - a co?!
;)

Mam nadzieję, że Wam się podoba i będziecie czekać na kolejną moja inspirację?
;)
Kartkę zgłaszam na wyzwania:

(kartka pasuje do kilku układów:
- kokarda-zielony-kwiaty;
- napis-motyl-zielony;
- żółty-sznurek-kwiaty;
- kokarda-motyl-żółty)



Zapraszam też na Nasze wyzwania:
http://altair-art.blogspot.com/2014/07/wyzwanie-2-mapka.html#

Do zobaczenia

3 komentarze:

  1. Fantastyczna praca, dokładnie tak jak piszesz "na bogato" :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, fantastyczne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)