Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 28 lipca 2014

Clean and Simple

Witam
Ci, którzy zaglądają na mojego bloga, przyzwyczaili się do tego, że moje kartki robione są "na bogato" i nie lubię jak kartka "świeci pustkami"...
A tu, dzisiaj, niespodzianka!
Kartka w stylu Clean and; Simple
:)
Jak dla mnie - kartka jest mocno Clean and Simple - bo już bardziej minimalistycznej kartki chyba nie potrafię zrobić, bo nie jest wcale sprawą prostą zrobienie kartki w tym stylu...
...i jeszcze tak, żeby "miała ręce i nogi"...
Spróbujcie sami!
;)
 Mało szczegółów, więc i mało zdjęć dzisiaj...
 Ale nie mogę nie wspomnieć tutaj o pięknej tekturce Love z EKO-DECO. Podkreślonej delikatnym stemplem i malutkim kryształkiem...
I teraz będzie troszkę prywaty... 
;)
Od dzisiaj, będziecie mogli często oglądać ich produkty w moich pracach bo zostałam zaproszona do współpracy z tymże producentem artykułów do decoupage, ale także do scrabookingu. Polecam zajrzeć do sklepu, na pewno znajdziecie coś dla siebie... 
:)
 Do wykonania pracy użyłam papierów AltaiArt - arkusz Verloren/Skies z kolekji SnakeSkin na tło oraz Dusk/Lemon Tree z kolekcji Falling Stars na serduszka. 
A do wykonania kartki w tym stylu, skłoniło mnie trwające właśnie wyzwanie:

Kartkę zgłaszam też na:



Do zobaczenia
:)


5 komentarzy:

  1. Jest Napis! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie najtrudniejszy styl. Dziękuję za udział w kartkowym wyzwaniu ABC. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie, z klasą - gratuluję pomysłu na kartkę!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu, Magda DT GOscrap

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)